07.10.2008
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie uruchomiła II edycję Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego – programu edukacji ekonomicznej dla piąto- i szóstoklasistów. Do programu zakwalifikowano ponad 150 osób, w tym: 60 absolwentów I edycji i około 90 nowych studentów. Uroczysta Inauguracja II semestru odbyła się 30 września tego roku.
Na uczestników II semestru EUD czeka aż sześć ciekawych spotkań. Oferta dydaktyczna obejmuje zagadnienia z zakresu zarządzania i marketingu, strategii inwestycyjnych, a także podstaw gospodarki wolnorynkowej. Podczas zajęć warsztatowych nasi studenci będą mieli okazję podyskutować nt. szans i zagrożeń prywatyzacji sektora publicznego, strategii zarządzania produktem, jak też uczestniczyć w symulacji Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy – informuje Marcin Dąbrowski z SGH. Najlepszy student II edycji Uniwersytetu otrzyma markowego notebooka. Tak jak w przypadku I edycji, zostanie on wyłoniony podczas testu końcowego. Projekt wspiera Narodowy Bank Polski.
Więcej informacji na: www.uniwersytet-dzieciecy.pl